კიდევ ერთხელ განვიხილეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის პრეზენტაცია ,მოვისმინე ჯგუფის რეკომენდაციები რაც დამეხმარება შემდგომ მუშაობაში. მეექვსე მოდულის თანახმად განვიხილეთ პროექტის დიფერენცირებული სწავლების ოთხი მეთოდი.კმაყოფილი დავრჩი გარდნერისა და ბლუმის მატრიცის განხილვით, რასაც გამოვიყენებ სასწავლო პროცესში.ვფიქრობ რომ ეს ზუსტად ის მიდგომაა რომლითაც შევძლებ ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული სტანდარტის შედეგზე გასვლას.
No comments:
Post a Comment